• POLITYKA JAKOŚCI

     

     

    Naszym celem jest zdrowy i piękny uśmiech naszych Pacjentów

     

     

     

    W tym celu:

    • Podnosimy kwalifikacje i kompetencje personelu zarówno w dziedzinie wiedzy stomatologicznej jak i komunikacji z Pacjentem,

    • Do leczenia używamy najnowszych technologii poprzez użycie materiałów i urządzeń testowanych klinicznie, 

    • Stwarzamy kameralną, komfortową atmosferę w celu złagodzenia stresu związanego z wizytami stomatologicznym, 

    • Zapewniamy lekarza prowadzącego, który przedstawia indywidualny plan leczenia stomatologicznego dostosowany do potrzeb Pacjenta, jego indywidualnych wymagań oraz preferencji emocjonalnych, 

    • Umożliwiamy możliwość konsultacji telefonicznych z Lekarzem Prowadzącym oraz awaryjnych wizyt w razie konieczności odbycia pilnej wizyty stomatologicznej

    • Dla Państwa komfortu i najlepszej jakości pracy personelu, rezerwujemy dla każdego Pacjenta odpowiednią ilość czasu na planowany zabieg,

     

    • Dzień przed wizytą przypominamy o planowanej wizycie sms-em, prosimy o jej potwierdzenie. Wizyta nie potwierdzona do godziny 18.00 będzie anulowana,

     

    • Dla Państwa wygody istnieje miejsce parkingowe dla pacjentów kliniki DentalEstetic.

     

     

  • GWARANCJA

     

     

    Na wykonywane przez nas usługi medyczne otrzymują Państwo 36 miesięczną gwarancję. Aby uśmiech był piękny i zdrowy zalecamy wizyty w gabinecie higieny stomatologicznej co 6 miesięcy. Wizyty te są warunkiem naszej gwarancji. W przeciwnym wypadku gwarancja ulega skróceniu do 12 miesięcy. Leczenie endodontyczne (kanałowe) nie jest objęte gwarancją, natomiast na zabieg szynowania zębów i szyny relaksacyjne gwarancja wynosi 12 miesięcy.

     

     

    W przypadku wykonanych prac protetycznych, gwarancja nasza uzyskuje ważność wraz z zakończeniem realizacji planu leczenia protetycznego zaleconego przez Lekarza Prowadzącego